wtorek, 1 stycznia 2013

7. Dowloady


(c) Inssy, Fluorsims :>

Siemanko, w ten piękny wieczór! Przygotowałam dowload'y, powracam, ale powoli bo nie mam czasu i niestety mała notka dzisiaj, ale damy rade. Ogółem mam w planach zrobić dla was rodzinkę;> Ale to tak za conajmniej 1-2 tygodnie, bo muszę odinstalować simsy i zainstalować na inny dysk;_; W piąteczek przychodzą do mnie cztery pory roku<3 Dobra przechodzę do notki, bo pewnie nieliczni to czytają ;)
+ jeśli pobierasz poinformuj mnie!
-kliknij na obrazek żeby pobrać-
(c) anubis, jocker, icecreations





spodnie

bluzka



7 komentarzy:

  1. Świetne! Mam te spodnie z cekinami! Są zajebiste! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuzmaryjawmordeczkękopane O.o zachwycam się nadal tym szablonem, downloady mam. Czekam na nowy post!! <33
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, świetne downloady :) Dodaj możliwość obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejjjjjjjjjj! Te szmatki sa super! <3 pastelsims

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten szablon, mam nadzieję że szybko się odezwiesz na blogu <3
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, ale chyba za nie się płaci :( ?

    OdpowiedzUsuń