środa, 22 sierpnia 2012

3. Download'y! :D


(c) jaaaaaa :D - pobierasz komentarz! :3 +  proszę o credit jak pobierasz obrazek :*
Siemako! (: Dzisiaj trochę download'ów, bo podobały wam się :D Co tu więcej pisać XD Propunujcie w komentarzach, co do następnej notki! ^^ + Zmieniłam tłoooo! :> I niedługo remont, jak mi się pobierze PS, bo tamten przypadkowo usunęłam (?) nie wiem jak ja to zrobiłam, mam talent! :3 Na razie dopiero 20.3 % :(

Są dwie wersje, pierwsza to Version 01, a druga Version 02 od lewej (:
Download. | Pobierz.  } 01 Download. | Pobierz.  }02 by. Modish Kitten


Download. | Pobierz. by. Modish Kitten.


Download. | Pobierz. by. Modish Kitten.


Tatuaże, wszystkie są razem, w jednej paczce (:
Download. | Pobierz. by. Vanity Sims


Download. | Pobierz. by. NewSea

10 komentarzy:

  1. to jak się pobierze, ja proponuję grafikę :3 najlepiej ikony, bo u mnie zawsze braki z nimi xd downloady pobieram, oprócz fryzurki, bo chyba ją już posiadam .. co tam jeszcze? hej, skapnęłam się,że mieszkasz w kujawsko-pom. moje województwo :D jakbyś mogła, gdzie dokładniej, chociaż jest nikła szansa,że w Toruniu .. xDD dodaję również do siebie : * [truesims].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. huhuu! :D Grafika? Zawsze :D Musze już jakiś baz szukać xd. Mieszkam w Bydgoszczy xd. Ale mam bardzo blisko do Torunia :> Dosyć często bywam :D

      Usuń
  2. Fryzurka mi się podoba ;) Chętnie pobiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohoho, następna notka : D. oczywiście pobieram. jak ci się pobierze ap to możesz dodać jakieś ikonki czy cuś ? albo jakąś rodzinkę ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szybkie tempo w dodawaniu notek ;p grafika :> jasne, tylko bazy muszę znaleźć :D

      Usuń
  4. wymiana elitką? [creative-sims] czekam na odpowiedź .;d

    OdpowiedzUsuń
  5. nn na s-by-sims :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może masz ochotę wziąć udział w moim konkursie? info na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pobieram tatuaże we are young są super

    OdpowiedzUsuń