środa, 22 sierpnia 2012

2. Rodzina Moon + niespodzianka! :>


(c) Vanilia

Hej, hejoł, heloł! ;d Dzisiaj jak obiecałam wam rodzinę Moon, ale niestety wszystkie screenshot'y mi się usunęły :< Tylko jakieś początkowe mi zostały (17 zdjęć tylko :<) Ale i tak wam pokaże(: Jak obiecałam to będzie :D i jeszcze dorzucę wam niespodziankę :D Mam nadzieje, że wczorajsze ciuszki wam się podobały :> Bo już szukam jakiś nowych, huehuehue *.* U mnie gorąco strasznie, a jak u was? :D Co chcecie w następnej notce? Download'y, instrukcje, pozy ? (: Piszcie w komentarzach! ^^ A no i bym znów zapomniała, po prawej stronie jest ankieta byłabym wdzięczna za wasze głosy (: to tylko kliknięcie i nic nie kosztuje :D jak w jakiejś reklamie hahahah! :D  Dzisiaj ogółem pisze rzeczy ni z gruszki ni z pietruszki xd. Dobra nie ważne przejdźmy do notki c:

Oto moja piękna Clarie <3 Mieszka w Sunset Valley.

Jestę piratę! :D


Wprowadziła się do domu jakiegoś xd. Nie pamiętam na jakiej ulicy.  Chyba ją krzaki gryzą, że z taką miną XD


Zaciesz przy krojeniu ogórków :d


If you know what I mean ^^


GAME OVER.


Faza 320984439 xx




Zakochana :>


Masz sex'owną pupcię, wiesz? :D?

hahaah, kocham te błędy *.*


No i masz chłopaka. Chyba miał na imię David Langelson? Jakoś takoś.


Sialalala :D


Nie ma to jak przyjemne śniadanko z muchami xd.




newww imejdż David'a *.* Aż chce się paczeć :D


I na koniec macie jak robi hot-dog'i XD

Niespodzianką są.. Download'y, oto i one ^^ :
   
Download. | Pobierz. } 2 set'y razem. by. PradaSims
   
Download. | Pobierz. } 2 set'y razem. by. PradaSims


Download. | Pobierz. - IciaSims


I na koniec buty, które kocham tzw. lity <3 Wiem, że wiele z was ich szukała więc jak znalazłam ^^


Download. | Pobierz. by. Modish Kitten

  
  
Download. | Pobierz. 1 - bez ćwieków  by. IciaSims
Dowload. | Pobierz 2 - z ćwiekami by. IciaSims

10 komentarzy:

  1. O MAJ GAD :D super downloady ;) Kliknąłem kliknąłem :) U mnie też upał. używaj hideheadlineeffects on, to nie bedziesz miała dymków i kryształka nad głową sima :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknęłam :) downloady super, pobieram! rodzinka: cud, miód, malinka i orzeszki :D u mnie nie jest gorąco, jest ciepło, uff. i jeszcze: nn na happinessims! <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dodam cię do elity ;* Jednak w spisie nie widać mojego bloga. Xoxo ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rodzina :D Claire jest taka ładna! A jak tego chłopaka ładnie przerobiłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. hahha super niespodzianka <3 a ten chłopak rzeczyiwscie ładny <3 ja też kocham te błędy :DD dodam cię do elity w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. normalnie kocham te ubrania i buty *.*. Clarie jest śliczna, haha i David też. no i już dodaję do elity :D

    OdpowiedzUsuń