niedziela, 26 sierpnia 2012

*PROBLEM*


Cześć wam, ta notka to z typu 'szybkich'. A mianowicie chciałbym dodać zakładki, pod nagłówkiem. Lecz nie mogę :/ nie wiem czemu, jak klikam pod nagłówkiem 'dodaj gadżet' to pisze, że 'strony' są już na blogu, a ja nigdzie ich nie mam :< i do tego próbowałam nie pod nagłówkiem nawet dać te 'strony' ale nie można też ;c Tu macie screeny :

> kliknij na obrazek żeby powiększyć <

> kliknij na obrazek żeby powiększyć <
- - -
pomożecie?(: - możecie pisać na GG - 168891 xx Plexiii03

5 komentarzy:

  1. o w dupe!!!!!!! U mnie jest tak samo! też jest dodany a go nie ma. Po prostu zniknął. Tam gdzie miałem gadżet strony mam teraz pasek nawigacyjny :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm.. błąd jakiś! Spróbuj na innej przeglądarce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nn na s-by-sims. Downloady czekają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nn na s-by-sims <3

    OdpowiedzUsuń