wtorek, 28 sierpnia 2012

5. Remont? Czemu nie ? (;


 
(c) Abbie <3

Heeeeeeeeeeeeeeeejka :D Dzisiaj zrobię bardziej notkę organizacyjną ? Powiedzmy xd. Co tam u was słychać ? Jak wam mija końcówka wakacji? to już końcówka :< Ja sobie przypomnę niektóre osoby to aż mnie mdli :[ ojojoj, nie myślmy o szkole c: Dzisiaj chciałam zrobić coś innego niż tylko do Sims'ów xd. Do waszych blogów, a mianowicie tła! :> Może tematycznie nie są związane z Sims'ami, ale do blogów akurat :D Więc dzisiaj tła, dla blogów :3 Myślę, że się będą podobać. A no i bym zapomniała, źródło z którego pobrałam tła, DollieCrave. Może nie jest ich za dużo, ale nie robiłam tego na "odwal" jak ja to ujmę (: Miłego pobierania / zapisywania! :* xx Plexiii03

























 





17 komentarzy:

  1. Biorę. Cudowne :) | s-by-sims

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jaram się, mój obrazek dodałaś, MIŁO :D Fajny pomysł z tymi tłami, pobieram ofc *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni jaki śmieszny huhu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. są prześliczne *W* jak zrobię nowy nagłówek, to oczywiście skorzystam <3 co tam, jak stworzę nowego bloga to wezmę :* [truesims].

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał :D są fantastyczne c:

    OdpowiedzUsuń
  6. nju notka na happinessims.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  7. nn na s-by-sims <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa notka na mylovesim - Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam bloga, nie miałam czasu. Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaampra na happinessims.blogpsot.com! :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram tła, są wspaniałe! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. NN na mylovesim. Wejdź to jedyne o co cię teraz proszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. nju notka na sim--diary, zapraszam :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. nju u mnie! /s-by-sims

    OdpowiedzUsuń
  14. nn na sim--diary :) zapraszam :))))

    OdpowiedzUsuń