niedziela, 19 sierpnia 2012

Wstęp! (;

Hejka :d Mogę wam już powiedzieć, że nienawidzę wstępów, bo nigdy nie wiem co napisać.. a więc to mój pierwszy blog o tematyce simowej^^ baaardzo się cieszę, że mam taką możliwość prowadzenia. Jeśli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć to po prawej stronie bloga masz info o mnie (: Co do bloga to sesję pobrałam z bloga galaxy-sims.blogspot.com. Wszystko wykonałam sama, więc proszę o nie kopiowanie moich starań. osobiście posiadam TS3 i jeden dodatek "Po zmroku". Niestety tylko jeden ponieważ, mam laptopa z MSI, i do tego Vistę, której nienawidzę! :< Ale mamusia obiecała mi laptopa z Apple <3 Mniejsza z tym xd, mam nadzieje, że spodoba wam się mój blog (; xx Plexiii03

8 komentarzy:

  1. bardzo ładny nagłówek, powodzenia w blogowej sferze ;) /epicsim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie tutaj :3 Czekam na kolejną notkę i dodaję do elitkyy :3 [abbielovessims]

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię nowe blogi :) Mogę je śledzić od początku i się cieszę :) Również obserwuję, żeby Cię śledzić. Wpadnij do mnie na Sims-Passion-Evo :) Pozdrawiam XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaasne, że wpadne! I również obserwuję twój :*

      Usuń
  4. witamy na blogspocie! ja również cb dodam do linków, ślicznie tutaj *__* <3 pozdrawiam {happinessims}

    OdpowiedzUsuń