poniedziałek, 20 sierpnia 2012

1. | uhuhuhu! Jesteście kochani:D + Dowload'y.

         
(c) Tonnie.

Wiojcie :D Po pierwsze chciałam wam wszystkim podziękować za tak miłe powitanie mnie na blogspocie! :3   Na prawdę cieszę się, że tak miło mnie przywitaliście! (: Jutro prawdopodobnie dodam rodzinę "Moon" ^^
A dzisiaj trochę downloadów do TS3 :* Mam nadzieje, że wam się spodobają :] xx Plexiii03
 
Download. | Pobierz. by. AceCreators


Download. | Pobierz. by. Anubis360


Download. | Pobierz. by. Juliana's Corner


Download. | Pobierz. by. PradaSims


Download. | Pobierz. by. Jinglestartk


Download. | Pobierz. by. Jinglestartk


Download. | Pobierz. by. Jinglestartk


Download. | Pobierz. by. Jinglestartk


Download. | Pobierz. by. TheSimsResource


Download. | Pobierz. by. TheSimsResource


Download. | Pobierz. by. TheSimsResource


Download. | Pobierz. by. TheSimsResource


Download. | Pobierz. by. TheSimsResource


Download. | Pobierz. by. TheSimsResource


Download. | Pobierz. by. TheSimsResource

uff. ale się na wklejałam xd. Mam nadzieje, że się podoba ;p xx Plexiii03

10 komentarzy:

  1. Omnonomoonomono, śliczne rzeczy *________* Pozdrawiam {simseen}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Cieszę się, że się podobają :D

      Usuń
  2. świetne ;), proszę następnym razem powiadamiaj mnie w zakładce SPAMOWNIK już o tym pisałam w poprzednim poście. Pozdrawiam /epicsim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNE DOWNLOADY :) <3 INFORMUJ MNIE O NN W ZAKŁADCE 'INFORMUJ O NN' OKEJ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super download ;) Buty mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio pobiore.. Zapraszam na simflow.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne dl, pobieram 2 rzeczy :) /NN na http://abbielovessims.blogspot.com, zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń