wtorek, 23 października 2012

Nowy początek i nowe zmiany!


Dokładnie jak na obrazku wyżej! (; Dawno mnie nie było, wiem. Mam coraz więcej nauki, zajęć, i do tego treningi, i jeszcze teraz projekt przyszedł i warsztaty z aktorstwa -.-' Ale mniejsza o to, zrobiłam remont bloga^^ jakoś natchnęło mnie na niebieski *-* więc jest niebieskooo! Dzisiaj pogram w Sims'y może, nowa rodzinka? mhm? pomyślę jeszcze:D + jeśli Sims'y mi się włączą HAHA. Wspominałam już, że tną się jak cholipka -.-' dobra lecę! :* x Plexiii03
+ ajć bym zapomniała! sesja pobrana z AtypicalSims!

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że wracasz :D Bardzo ładny szablon! :) Czekamy na nową notkę ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. :3333333333333 cieszę się niezmiernie - możesz wbić z grafiką również :3 warsztaty z aktorstwa ? to chyba fajnie, przynajmniej mi by się podobało xd mam coś podobnego - tylko ja dodatkowo z tańcem i innymi pierdółkami..z tańcem..........ech, moje włączają się raz dziennie, do tego w tygodniu odpada bo szkoła :) miło. u mnie nn xd [truesims].

    OdpowiedzUsuń
  4. To czekam na nową notkę plus przy okazji dodaję do linków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nowa notka z dalszymi losami rodzinki Grump u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. nowa notka na s-by-sims <3

      Usuń
  6. hej : D
    świetnie,że znowu zaczynasz pisać.
    ja właśnie niedawno założyłam swój blog o simsach i z chęcią dodaję Cię do ulubionych.
    ( mam nadzieję,że nie przyjmiesz tego jako spam xd )

    Pozdrawiam ! :D
    i zapraszam do siebie.
    http://addictedtosimsnathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń