piątek, 21 września 2012

6. Podsumowanie;)

Hej wam!(: Dawno nie pisałam, bo nie mogłam za bardzo długo lekcje zaczynam na 7:00 a kończę o 16:45 + trening do 18:30 codziennie, więc o 19:30 jestem jakoś w domu i jeszcze muszę ogarnąć -.-' Ale nie mam zamiaru zawiesić bloga spróbuję co sobotę dodawać notki, ale nie wiem czy mi się uda. Przepraszam was, że tak długo nie pisałam mam nadzieję, że mi wybaczycie, a ja obiecam poprawę. Muszę trochę nadrobić, bo dawno komentarzy na wasze blogi nie dodawałam ;p Ale jak miałam czas to chodziłam i czytałam (: Zauważyłam, że dużo blogów 'splajtuje' szkoda.. bo to na serio fajne blogi były ;/ mam nadzieję, że wrócą jeszcze bo jest nas mniej 2 razy mniej ;c Zmienimy temat bo smutno się robi.  Mam w planach zrobić rodzinkę, jakąś fajną. Jeszcze nie wiem jaką, ale będzie fajna bynajmniej tak myślę c: Ogółem to chce przeinstalować Sims'y na dysk D bo na C miejsce mi się kończy-.-' Ale nie wiem czy mogę(? jak wiecie piszcie w komentarzach). I kupię nowe dodatki bo teraz mam tylko 'Po zmroku' nie kupowałam innych bo miejsce na dysku ;/ Ale teraz kupię parę, polecacie jakieś ? piszcie, oj piszcie przyda mi się :p Niedługo mam urodziny (4.10) wyprawiam w kręgielni:3 Mam nadzieje, że wszystkim się będzie podobało^^ To się rozgadałam, a nową notkę z rodzinką dodam najprawdopodobniej po tym jak przeinstaluje Sims'y na dysk D (: A do tego czasu będę dodawała ikonki, instrukcje, mody, ciuchy itp. :d Pozdrawiam xx Plexiii03

8 komentarzy:

  1. NO MAMMY NADZIEJĘ, ŻE SZYBKO COS DODASZ! NOWA, COŚ OD SIEBIE NA HAPPINESSIMS! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ci, że tak późno wracasz ;< Mam nadzieję, że wkrótce coś dodasz :) Noms, tyle osób zawiesza :c Dobrze, że chociaż część się nie poddaje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na royalsims nn, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nn na sim--diary, zapraszam!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. nn na creative-sims, ale gdy zobaczysz ten komentarz to będzie to adres : honesty-love. Mam nadzieje ze wpadniesz ;) Zapraszam na mojego bloga o tematyce dla nastolatek ;) / Nessie

    OdpowiedzUsuń
  6. asz wtedy urodziny co mój kuzyn :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nowa rodzinka w poście u mnie!:)) s-by-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń